ServicePunt

Iedere inwoner van de gemeente Nijkerk die extra ondersteuning nodig heeft bij vrijwilligerswerk, kan een beroep doen op het ServicePunt. Het kan gaan om mensen met een beperking of ondersteuningsvraag (verslavingsproblematiek, licht verstandelijk beperking, psychiatrische problematiek, niet aangeboren hersenletsel, burn-out klachten en dergelijke).

Eerst wordt er gekeken welk vrijwilligerswerk passend is. Het ServicePunt zoekt vrijwilligerswerk, kan mee naar het kennismakingsgesprek met de vrijwilligersorganisatie en kan ondersteunen zolang wenselijk. Iedereen moet namelijk mee kunnen doen in de samenleving. Er wordt wel verwacht dat een vrijwilliger afspraken na kan komen, want vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend.

Frieswijkstraat 99
3861BK Nijkerk
Frieswijkstraat 99
3861BK Nijkerk
0332474830 info@sigma-nijkerk.nl Sigma, Servicepunt
Maandag09:00 - 17:00
Dinsdag09:00 - 17:00
Woensdag09:00 - 17:00
Donderdag09:00 - 17:00
Vrijdag09:00 - 17:00
Vrijwilligersondersteuning
Eerst wordt er gekeken welk vrijwilligerswerk passend is. Het ServicePunt zoekt vrijwilligerswerk, kan mee naar het kennismakingsgesprek met de vrijwilligersorganisatie en kan ondersteunen zolang wenselijk. Wanneer de vrijwilliger zelfstandig aan de slag kan, blijft het ServicePunt op de achtergrond aanwezig voor vragen en evaluaties.
Aanmelden bij Marloes van Kruijl. Telefoon: 033-2474830; e-mail: mvkruijl@sigma-nijkerk.nl. Om een spreekuur te bezoeken, hoeft u zich van tevoren NIET aan te melden.