Amaris Wijkteam Nijkerk

Deskundige zorg, gewoon bij u thuis. Dat is wat het Amaris Wijkteam u kan bieden in Nijkerk. Wij komen bij u thuis om u te helpen bij dagelijkse handelingen zoals douchen en aankleden. Ook gaan wij op zoek naar hulpmiddelen die het dagelijks leven gemakkelijker maken. Heeft u verpleging nodig? Ook dan komen wij bij u thuis. Wij kunnen bijvoorbeeld uw wonden verzorgen, injecties geven en advies geven over hoe u het beste herstelt.
Máximahof 87
3862JP Nijkerk
Maximahof 87
3862JP NIJKERK
0850214040 Klantcentrum@amaris.nl http://www.amaristhuiszorg.nl
Verzorging en verpleging thuis
Nijkerk (plaats)
Als u wijkverpleging van Amaris wilt ontvangen, heeft u een indicatie van een wijkverpleegkundige nodig. Neemt u hiervoor contact op met ons Klantcentrum. Onze klantadviseur geeft u meer informatie. In de eerste week dat wij bij u thuis komen, houden wij een kennismakingsgesprek met u. Tijdens dit gesprek willen wij u en uw situatie goed leren kennen. Zo kunnen wij onze zorgtaken aanpassen aan uw wensen en behoeften.
In overleg met het Amaris Klantcentrum
Als u wijkverpleging nodig heeft, worden de kosten betaald door uw zorgverzekeraar. Voor wijkverpleging geldt geen eigen risico en geen eigen bijdrage.