Centering Pregnancy verloskundigen de Oorsprong

Na een individuele intake en echo vinden de controles tot 36 weken plaats op een vast tijdstip samen met een aantal zwangere vrouwen van jouw zwangerschapsduur. Er is een vaste verloskundige en begeleider bij deze bijeenkomsten. Naast de gebruikelijke controles gaan we ons gezamenlijk verdiepen in onderwerpen waar we tijdens de zwangerschapscontroles die we nu doen niet aan toe komen. De laatste maand zijn de controles weer op het reguliere spreekuur.
Deze vorm van zorg draagt bij aan meer vertrouwen in jezelf, de zwangerschap, ouderschap, betere zwangerschapsuitkomsten en hogere tevredenheid.
Henri Nouwenstraat 18
3863HV Nijkerk
Henri Nouwenstraat 18
3863HV Nijkerk
0337210472 0620425027 info@praktijkdeoorsprong.nl
Zwangerschapsbegeleiding, verloskundige hulp
3863 met een straal van 20 km.
Website of telefonisch
Nee, de zorg is vrij toegankelijk
GRATIS