Dagbesteding Nijkerk - Petit Cafe Prins Heerlijk

Petit café Prins Heerlijk is een horecagelegenheid nabij het centrum van Nijkerk. Het petit café heeft een aantrekkelijke lunch- en dinerkaart.
Oranjelaan 56
3862CX Nijkerk
Oranjelaan 56
3862CX Nijkerk
Dagbesteding, dagactiviteiten
Anders, zie toelichting
Bij Petit café werken mensen met een verstandelijke beperking die een baan in de horeca ambiëren. Werken in de horeca betekent op onregelmatige tijden hard werken in de bediening en de keuken. Ook schoonmaakwerk hoort daarbij. In Petit café Prins Heerlijk worden cliënten opgeleid in de horeca en bestaat zelfs de mogelijkheid een diploma niveau 1 te behalen als horeca-assistent.
Anders, nl. zie toelichting
TEL: 0800 - 3 55 55 55 (MA-VRIJ 08:00-18:00 uur) of via WHATSAPP: 06 - 83 36 20 29