begeleiding thuis

In de omgeving van Amersfoort bieden wij begeleiding aan huis voor jongvolwassenen en volwassen met autisme. Deze persoonlijke begeleiding richt zich op:

-Ondersteuning bij het zorgen voor jezelf, je huishouden en het regelen van administratie.
-Vinden van balans tussen inspanning en ontspanning.
-Trainen van vaardigheden die je nodig hebt om te kunnen koken, de was te doen en zelfstandig te reizen.
-Actief zijn via school, vrijwilligerswerk, betaald werk, beschermde werkplek, cursussen, sport of mensen ontmoeten.
-Coaching in je contact met andere mensen. We ondersteunen je in je rol als partner, ouder, student en vriend.
Van Asch van Wijckstraat 1
3811LP Amersfoort
Van Asch van Wijckstraat 1
3811LP Amersfoort