Telefooncirkel

De telefooncirkel is een personenalarmeringssysteem. Iedere dag rond de klok van 8.45 uur start de cirkel met een telefoontje van één van onze gastvrouwen of gastheren. Hij/zij belt nummer 2, nummer 2 belt nummer 3, enzovoorts. De laatste belt weer naar het UVV kantoor en dan is de cirkel rond. Zo weten we dat het bij alle deelnemers in orde is. Wordt er bij u niet opgenomen, dan gaat iemand kijken of er iets aan de hand is.
Het telefoontje begint meestal met een goede morgen en hoe gaat het met u? Wanneer dat nodig is, waarschuwen we u voor gladde wegen of slecht weer. Een gezellig praatje om de dag te beginnen is erg leuk en dat ervaren de deelnemers ook zo.
De contributie bedraagt € 4,50 per maand
Frieswijkstraat 97
3861BK Nijkerk
Frieswijkstraat 97