Buitenschoolse Opvang Villa Jolly

Voor- en naschoolse opvang en vakantieopvang voor alle kinderen van Daltonschool Corlaer te Nijkerk
Cornelis van Ramshorstlaan 1
3863AZ Nijkerk
3860AK NIJKERK
0633342835 villavrolijk@prokino.nl Kindercentrum Villa Vrolijk
Maandag15:00 - 18:30
Dinsdag15:00 - 18:30
Donderdag11:30 - 18:30
Buitenschoolse opvang, BSO
Nijkerk (plaats)
Verticale groepen (alle leeftijden samen)
Villa Jolly is gevestigd in de prachtige nieuwe opbouw van Daltonschool Corlaer te Nijkerk. We kunnen gebruik maken van het ruime speelterrein en het voetbalgrasveld bij de school en hebben daarnaast binnen vele mogelijkheden voor een leuke middag vol activiteiten en knutselmomenten. Parkeergelegenheid is in de directe omgeving van de school.
Villa Jolly is de school-BSO-locatie voor alle kinderen van Daltonschool Corlaer te Nijkerk.
Is niet van toepassing, de kinderen lopen vanuit hun klassen naar de BSO in de school.
Villa Vrolijk werkt uitsluitend met gekwalificeerde medewerkers conform de opleidingseisen zoals in de CAO Kinderopvang opgenomen. Op de locaties wordt tevens regelmatig met (jaar)stagiaires en BBL-ers (Beroepsbegeleidende leerweg) gewerkt. Villa Vrolijk heeft tevens de kwalificatie 'erkend leerbedrijf' van Calibris. Wij beginnen en eindigen de dag altijd met minimaal 2 leidsters. Binnen elk kluster wordt ongeveer 1x per 6 weken overleg gevoerd. Het doel hiervan is het zo goed mogelijk laten functioneren van elk cluster en het welbevinden van de kinderen. Indien een van de leidsters ziek is of met vakantie is, wordt zij vervangen door bij voorkeur een voor de kinderen bekende leidster.
Om verantwoorde opvang te kunnen bieden, werken we met vaste groepen kinderen in een eigen ruimte, de zogenaamde stamgroepen en vaste leidsters. In de BSO gelden de volgende regels: 1 leidster op 10 aanwezige kinderen. De stamgroep bestaat uit maximaal 20 kinderen in de leeftijd van 4-12 jaar. Alle groepen voldoen qua grootte aan de wettelijk vastgestelde eisen.
Inspectierapporten GGD locaties Villa Vrolijk www.villavrolijk.nl
Villa Vrolijk werkt met een pedagogisch beleidsplan. In dit plan staat omschreven hoe wij het pedagogisch handelen vormgeven. Villa Vrolijk wil naast de thuisbasis een tweede veilige basis scheppen zodat de kinderen zich kunnen ontwikkelen tot zelfstandige sociale mensen met zelfvertrouwen en verantwoordelijkheidsgevoel, met respect voor zichzelf en anderen. Belangrijke uitgangspunten in ons beleid zijn: - Een veilige en vertrouwde omgeving - Zelfstandigheid en zelfvertrouwen - Normen en waarden en sociale ontwikkeling Het pedagogisch beleid ligt ter inzage op al onze locaties
Zie de tarievenlijsten en rekenvoorbeelden op onze website (www.villavrolijk.nl). Bij de rekenvoorbeelden kunt u zien wat u (na aftrek van de Kinderopvangtoeslag) zelf uiteindelijk betaalt voor kinderopvang
Automatische incasso
Acceptgiro
Tarieven locaties Villa Vrolijk www.villavrolijk.nl
Aanmelden is heel eenvoudig: vul het inschrijfformulier in en onderteken dit. Zodra wij dit formulier van u hebben ontvangen, zullen wij de inschrijving van uw kind(eren) verwerken waarna wij u meer kunnen vertellen over onze plaatsingsmogelijkheden. Het inschrijfformulier vindt u op onze website (www.villavrolijk.nl).
Kindercentrum Villa Vrolijk hanteert de voorwaarden van de MOGroep, waaronder een opzegtermijn van 1 maand.
Inschrijfformulier locaties Villa Vrolijk www.villavrolijk.nl