Kinderopvang Villa Vrolijk

Donderdag07:00 - 18:30
Vrijdag07:00 - 18:30
Kinderopvang 0-4 jaar
3861 met een straal van 15 km.
Horizontale groepen (indeling naar leeftijd)
Verticale groepen (alle leeftijden samen)
Villa Vrolijk werkt met een pedagogisch beleidsplan. In dit plan staat omschreven hoe wij het pedagogisch handelen vormgeven. Villa Vrolijk wil naast de thuisbasis een tweede veilige basis scheppen zodat de kinderen zich kunnen ontwikkelen tot zelfstandige sociale mensen met zelfvertrouwen en verantwoordelijkheidsgevoel, met respect voor zichzelf en anderen. Belangrijke uitgangspunten in ons beleid zijn: - Een veilige en vertrouwde omgeving - Zelfstandigheid en zelfvertrouwen - Normen en waarden en sociale ontwikkeling Het pedagogisch beleid ligt ter inzage op al onze locaties
Villa Vrolijk is een ruime lichte locatie waarin 8 dagopvanggroepen worden opgevangen: 2 babygroepen (0-2 jr), 2 peutergroepen (2-4 jr) en 4 vertikale groepen (0-4 jr). Elke groep kan gebruik maken van de eigen ruime buitenspeelterreinen. Verder is er nog een groot grasveld achter onze locatie waar we ook gebruik van kunnen maken. Op de BSO is ruimte voor maximaal 70 kinderen die door de eigen medewerkers worden opgehaald van school. Uiteraard beschikt Villa Vrolijk over een ruime, verlichte parkeerplaats.
Zie de tarievenlijsten en rekenvoorbeelden op onze website (www.villavrolijk.nl). Bij de rekenvoorbeelden kunt u zien wat u (na aftrek van de Kinderopvangtoeslag) zelf uiteindelijk betaalt voor kinderopvang
Aanmelden is heel eenvoudig: vul het inschrijfformulier in en onderteken dit. Zodra wij dit formulier van u hebben ontvangen, zullen wij de inschrijving van uw kind(eren) verwerken waarna wij u meer kunnen vertellen over onze plaatsingsmogelijkheden. U vindt het inschrijfformulier op onze website (www.villavrolijk.nl)
Inschrijfformulier Villa Vrolijk www.villavrolijk.nl