Spruit Coaching

De coaching richt zich op mensen die te kampen hebben met (vage) lichamelijke en mentale klachten door (chronische) stress en die weer willen leren om tot rust te komen. Het begeleidingstraject zorgt ervoor dat je de dag die voor je ligt weer aankunt. Ik hanteer verschillende stappen in fasen naar herstel. Want er is niet sprake van een vaag psychisch probleem, maar ontregeling van jouw zenuwstelsel. Stap voor stap weer terug naar een gezond leefwerkritme!

Ook coach ik mensen die de hoogsensitieve eigenschap hebben. Je voelt je anders dan je omgeving. Je mist soms de aansluiting. Je bent snel geprikkeld, geluiden komen sterk binnen en voelt de sfeer en anderen goed aan. Piekeren doe je vaak en dit sterkt niet je zelfvertrouwen. Gelukkig is hier iets aan te doen. Wanneer je begrijpt wat hoogsensitiviteit is, wat jouw HSPprofiel is en hoe dit bij jou werkt, dan kan je deze eigenschap in gaan zetten als kracht en ervaar je het niet meer als een last. Hoogsensitieve Personen zijn mensen die o.a. het talent hebben van verantwoordelijkheid, empathie, weloverwogen beslissingen nemen, doorzetten en dit (soms) inzetten ten koste van zichzelf. Wanneer je leert te ontdekken wat jouw behoefte is en hoe jij hier ook voor kunt zorgen, maak dat je weer krachtiger, vitaler en blijer in het leven staat. Zo kan jij jouw HSP talent leren hanteren en positief inzetten.

De coachpraktijk is bovenin het NS station van Nijkerk. De coaching richt zicht op volwassenen. De cliënten die ik coach komen zowel vanuit privéaanvragen als allerlei sectoren zoals Zorg, Onderwijs en Bedrijven. Van harte welkom om op mijn website of telefonisch contact op te nemen.
Willem-Alexanderplein 18
3862CE Nijkerk