Commpass Coaching

Commpass Coaching helpt mensen om weer plezier te hebben in hun werk. Dat je weet wat je wilt en kunt. Dat het contact met collega's en klanten prettig verloopt. Dat je werk een plek is waar je graag bent en gewaardeerd wordt.
Gaat dit niet vanzelf en kun je daar hulp bij gebruiken, dan biedt Commpass Coaching loopbaancoaching en communicatiecoaching.

Als iemand te maken heeft of heeft gehad met pesten op het werk, burnout, faalangst of last houdt van negatieve emoties na verlies van werk, dan kan brainspotting helpen. Brainspotting is een laagdrempelige methode waarmee belemmerende overtuigingen, emotionele of lichamelijke blokkades en trauma’s kunnen worden opgeheven.
Van Reenenpark 25
3862CB Nijkerk