Ons Bedrijf Barneveld

Stichting Ons Bedrijf is dé plek waar wij je helpen een volgende stap te maken; naar werk, dagbesteding of op andere gebieden van je leven. We doen dit op basis van een persoonlijke aanpak. Iedereen is nu eenmaal anders.

Ons Bedrijf biedt ondersteuning op het gebied van arbeid (van dagbesteding tot jobcoaching naar een volwaardig arbeidscontract bij een werkgever in de omgeving) en wooncoaching/individuele begeleiding (deze begeleiding vindt grotendeels bij u thuis plaats om u te ondersteunen waar nodig en wenselijk). We proberen altijd aan te sluiten bij uw wensen en kijken naar mogelijkheden.

Producten

Leerwerk en dagbesteding Ons Bedrijf Barneveld
Wooncoaching en individuele begeleiding Ons Bedrijf Barneveld
Jobcoaching Ons Bedrijf Barneveld
Valkseweg 22
3771RE Barneveld
Valkseweg 22
3771RE Barneveld
0342424912 Website Ons Bedrijf Barneveld
Aangepast sanitair
Rolstoeltoegankelijk
Rolstoeldoorgankelijk
Parkeervoorziening gehandicapten
Barneveld (gemeente)
Ons Bedrijf is er voor mensen die (gedeeltelijk) vastlopen in hun leven en hulp willen een volgende stap te zetten. Op het gebied van arbeid of juist meer op persoonlijk vlak.
geen eigen bijdrage