BSO Villa Jolly (prokino)

Op de BSO van Villa Jolly valt altijd wat te beleven en is het nooit saai! Op de eerste verdieping van Daltonschool Corlaer kunnen de kinderen van deze school gebruik maken van onze BSO en daar een fijne tijd beleven met elkaar.

Het is een fijne plek waar wij op maandag- , dinsdag-, en donderdagmiddag maximaal 40 kinderen mogen verwelkomen om hen een creatieve, sportieve en gezellige middag te bezorgen.

Op de woensdagen en vrijdagen worden de kinderen op onze locatie Villa Vrolijk opgevangen. Wij zorgen er vanzelfsprekend voor dat de kinderen op die momenten vanaf school naar Villa Vrolijk gebracht worden
Cornelis van Ramshorstlaan 1
3863AZ Nijkerk
Cornelis van Ramshorstlaan 1