AED Stichting Nijkerk Hoevelaken

De AED Stichting Nijkerk Hoevelaken wil een netwerk van AED’s( Automatische Externe Defibrillatoren) en vrijwilligers realiseren, die 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar en inzetbaar zijn. Het doel is, dat mensen met een plotselinge hartstilstand in de gemeente Nijkerk effectiever kunnen worden geholpen totdat de hulpdiensten arriveren. De stichting wil graag dat zo veel mogelijk wijken in de gemeente Nijkerk diverse AED's hebben. De stichting zet zich niet alleen in voor meer AED's, maar ook voor het onderhoud van deze AED's en het verzorgen van opleidingen tot burgerhulpverleners, die om kunnen gaan met een AED.
Hoefslag 110
3862KD Nijkerk
Hoefslag 110
3862KD Nijkerk