DiëVitale Dietiste

Diëtiste helpt bij vragen over voeding. Goede voeding helpt om gezond en vitaal te blijven. Voeding en leefstijl zijn heel persoonlijk en de mogelijkheden en behoeften verschillen per persoon. Leeftijd, medische zaken en klachten spelen hierbij een rol. Een persoonlijke benadering staat dan ook centraal. Ik houd rekening met uw persoonlijke situatie, zodat adviezen niet alleen medisch kloppen (indien van toepassing), maar dat deze ook toegespitst zijn op uw voor- en afkeuren.
Weldammerlaan 8
3871KH Hoevelaken
Weldammerlaan 8
3871KH Hoevelaken
0657831092 info@dievitale.nl Website Dievitale Facebook Dievitale
Maandag08:30 - 17:00
Dinsdag08:30 - 17:00
Woensdag08:30 - 17:00
Donderdag08:30 - 17:00
Vrijdag08:30 - 17:00

Caroline van Mourik

dietsite

Diëtist(e)
Wij werken op afspraak. U kunt bij ons terecht met en zonder doorverwijzing van de huisarts. Let op: Niet alle zorgverzekeraars vergoeden echter de kosten wanneer u zonder doorverwijzing een afspraak maakt. En natuurlijk kunt u ook zonder medische reden een afspraak maken, bijvoorbeeld wanneer u vragen heeft en/of advies wilt over voeding en een gezond volwaardig voedingspatroon. Bel of mail ons voor een afspraak.