Ayoga

Yoga is voor iedereen: van jong tot ouder. Ben je lenig dan is dat mooi, maar is geen doel in yoga.
Ook voor degenen die niet lenig zijn is yoga zeer geschikt. Er is geen competitief element in een yogales.
Er is ook aandacht voor meditatie in de les. Mediteren helpt je in eerste instantie om een rustpunt te vinden.
Voor even laat je de buitenwereld voor wat het is en keer je naar binnen om te zien wat zich daar allemaal afspeelt.

Voor mensen die onlangs, of langere tijd geleden, te maken hebben gehad met afscheid nemen in hun leven, zijn er speciale Yoga & afscheidslessen. Bel of email voor meer informatie.

Producten

Yogalessen (Ayoga)