De Pleisterplaats , praktijk voor verlies- en rouwbegeleiding bij kinderen

Anet Kiela-Pierik is verliesbegeleider. Zij helpt kinderen (en hun ouders) die te maken hebben met verlies. In het leven komen we met verschillende soorten verlies in aanraking. Verlies door overlijden, echtscheiding, adoptie, verlies van werk, verlies van gezondheid en handicap. Voor deze vormen van verlies is er begeleiding bij de Pleisterplaats.
Je kunt tot rust komen, nieuwe krachten opdoen. Soms hebben kinderen dit nodig na een verlies ervaring. Verlies ervaringen kosten tijd en energie. Kinderen kunnen in hun ontwikkeling even stil blijven staan. Dit is normaal, maar wordt soms niet opgemerkt of begrepen. Niet altijd is voor de omgeving van het kind duidelijk wat normaal is en wat niet. Het is belangrijk dat kinderen zich blijven ontwikkelen, en niet stil komen te staan. Anet helpt hierbij.
Gaardendreef 47
3824ZA Amersfoort