Praktijk Rustpunt

Wat kan het ingewikkeld zijn om datgene wat je denkt en voelt onder woorden te brengen. Rouwen is heel gezond en hoort bij het leven. Als je van iets of iemand houdt, dan zul je vroeg of laat ook afscheid moeten nemen. Daar moet je de tijd voor nemen en soms heb je daar hulp bij nodig.

Hoe fijn is het dan om via een oefening gevoelens en gedachten die leven in beeld te brengen. We gaan aan het werk met diverse beeldende materialen, zoals klei, verf, hout en kleurpotloden. Je hoeft absoluut niet creatief te zijn of goed te kunnen tekenen om dit te kunnen. Je krijgt oefeningen die op jouw vragen worden afgestemd. Door het beeldend werk wordt datgene waar je tegenaan loopt zichtbaar, voelbaar en daardoor bespreekbaar gemaakt. Het ontstane beeld helpt in het gesprek.
Gaardendreef 47
3824ZA Amersfoort