zwangerschapsyoga Yvonne Schrijer

De zwangerschapsyoga is een leerzame en gezellige manier om met je zwangerschap en bevalling bezig te zijn. Natuurlijk wordt er ook veel informatie gegeven en uitleg omtrent allerlei zaken die te maken hebben met de zwangerschap en de bevalling. Ook is er de mogelijkheid om tijdens de cursus een partnerles te volgen.

De nazwangerschapsyoga zijn vier tot zes weken na de bevalling focussen we op het herstel van het lichaam. Hierbij geven we aandacht aan spierversterkende oefeningen zoals; bekkenbodem-, rug en buikspieren. Na de vier lessen heb je meer rust in je hoofd en voor je gezin.
Drs. W. van Royenstraat 30
3871AN Hoevelaken