Praktijk To Be

Praktijk To Be is een Praktijk voor Psychosociale Therapie en biedt betrouwbare en deskundige hulpverlening. De hulpverlening omvat psychosociale (jong)volwassenentherapie, EFT Relatietherapie, EMDR therapie.

Denk aan omgaan met rouw, depressiviteit, overspannenheid, burn-out, trauma, vastlopen in een relatie, levensvragen, eetproblemen, grenzen stellen, angsten, perfectionisme.

Producten

(Jong)volwassentherapie (praktijk to be)
Relatietherapie (praktijk to be)
Psychosociale therapie (praktijk to be)
Rouw- en Traumaverwerking, EMDR
Duifhuis 28
3862JG Nijkerk
0642323820 bvandasler@gmail.com praktijktobe.nl

Bertine van Dasler

Therapie is een bewustwordings- en veranderingsproces. Therapie geeft je inzicht hoe je denkt, voelt en handelt. Als je dit weet, kan je bewust (nieuwe of andere) keuzes maken en negatieve patronen/gewoontes doorbreken.