Boemerang Kids

Boemerang kids is een kleine praktijk in het centrum van Nijkerk die psychologische en (ortho) pedagogische begeleiding en behandeling biedt aan kinderen en hun ouders vanaf 4 jaar.
Ouders kunnen terecht wanneer er sprake is van ontwikkelingsproblemen, opvoedingsvragen of als er zorgen zijn omtrent het functioneren, gedrag of welbevinden van het kind.
Veel voorkomende hulpvragen zijn: (faal)angst, weerbaarheid, boze buien, negatief zelfbeeld, piekeren en lichamelijke spanningsklachten (hoofd- of buikpijn). Er worden individuele behandelingen binnen de vergoeding, groepstrainingen en intelligentieonderzoek geboden.

Producten

psychologische en orthopedagogische hulp (Boemerang kids)
Nieuwstraat 17
3861AJ Nijkerk
0683500736 info@boemerangkids.nl boemerangkids.nl Tarieven Boemerang Kids

Michelle de Vries

Orthopedagoog NVO

kinderen en hun ouders begeleiden om te gaan met gedrags- ontwikkelings- of opvoedingsproblemen. En hen op een kindgerichte en laagdrempelige manier te helpen beter in hun vel te zitten.
Oplossings- en vraaggericht, CGT, EMDR
psychologische hulp vergoed met een verwijsbrief, anders 75,- per uur