Philadelphia Werk en Begeleiding Flevoland en Gooi

Ondersteuning aan huis, digitale ondersteuning via beeldcontact, ondersteuning en cursus op Ontmoetingsplekken, leren en werken. Voor mensen met een (verstandelijke) beperking en/of afstand tot de arbeidsmarkt. Philadelphia biedt tevens wonen en zorg in Nijkerk en omgeving.

Wij willen kwetsbare inwoners zo ondersteunen dat zij het beste uit zichzelf kunnen halen. Dat doen wij met professionaliteit, verantwoordelijkheid, passie en aandacht.

Producten

Ambulante ondersteuning
Maandag09:00 - 17:30
Dinsdag09:00 - 17:30
Woensdag09:00 - 17:30
Donderdag09:00 - 17:30
Vrijdag09:00 - 17:00

Client bureau

Cursussen op maat, digitale ondersteuning op afstand, ondersteuning aan huis waar nodig, ondersteuning op ontmoetingsplekken, leren en werken en dagbesteding.
Gehandicaptenzorg: organisaties