Zorgboerderij Tinteler

Zorgboerderij Tinteler is een agrarisch bedrijf dat dagactiviteiten biedt aan diverse doelgroepen. Het is een prachtige boerderij tussen Nijkerk en Putten

Het werk op de boerderij wordt gebruikt als middel om persoonlijke doelen van deelnemers te behalen. Dit kan bijvoorbeeld zijn het samenwerken met anderen of leren grasmaaien. De werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van het vee en de dieren (koeien, pony's, geiten, konijnen, kippen etc.), hout zagen en kloven, groenwerkzaamheden en werken in de moestuin. De begeleiding op zorgboerderij Tinteler is gericht op dat iedereen zo zelfstandig mogelijk zijn of haar werkzaamheden uit kan voeren. Keuzevrijheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Al het personeel wat hier werkt kan gebarentaal.
Tintelersteeg 21
3882MK Putten
0332457164 08003555555 tintelersteeg.21@sheerenloo.nl Tinteler.nl Facebook pagina contact
Aangepast sanitair
Rolstoeldoorgankelijk
Voorzieningen voor doven en slechthorenden

Martje Tekelenburg

Eigenaar/ activiteitenbegeleider

Volwassenen
Jongvolwassenen
Adolescenten 18-21 jaar
Vanaf 50 jaar (50+)
Vanaf 18 jaar (18+)
We zijn ingesteld op een brede doelgroep. Er is binnen ons team veel ervaring met mensen met moeilijk verstaanbaar gedrag, auditief beperkten en andere beperkingen.
onbekend
Zorgboerderij