Interaktcontour, Dagbesteding Nijkerk

Dagbesteding Nijkerk biedt begeleiding aan mensen met hersenletsel en mensen met een lichamelijke beperking. Centraal staat daarbij dat samen met de cliënten gezocht wordt naar het optimaal benutten van de mogelijkheden. Maatwerk staat voorop. Bij de dagbesteding worden activiteiten geboden gericht op gezondheid en bewegen en er worden ambachtelijke producten voor de verkoop gemaakt. Naast begeleiding in het centrum zelf worden ook mensen begeleid naar een passende werkplek, weliswaar altijd onbetaalde arbeid. Het gaat dan om begeleid vrijwilligerswerk.
Oranjelaan 79
3862CX Nijkerk
Oranjelaan 79
3862CX Nijkerk
0332457535 0651018148 nijkerk@interaktcontour.nl InteraktContour
Lift of traplift verdieping
Aangepast sanitair
Rolstoeltoegankelijk
Rolstoeldoorgankelijk
Parkeervoorziening gehandicapten

Raimond Heijthuijsen

r.heijthuijsen@interaktcontour.nl
Regiomanager

Gelderland (provincie)
Volwassenen
Thuis ervaar je de gevolgen van je hersenletsel. Het is anders dan voorheen. Ook voor je naasten. Op de dagbesteding helpen wij jou bij het vergroten van je mogelijkheden. Je traint je vaardigheden, werkt aan persoonlijke doelen en ontmoet andere mensen die leven met de gevolgen van hersenletsel. Je partner heeft even wat tijd voor zichzelf.
Op onze dagbestedingslocaties werken we aan de hand van modules. Modules zijn de bouwstenen waaruit het programma van jouw dagbesteding bestaat. Binnen elke module werk jij aan de dingen die belangrijk voor jou zijn. Je kunt één of meerdere modules tegelijk volgen.
onbekend
Activiteiten op therapeutische basis