Zorgboerderij De Bonte Sik

De Bonte Sik is een zorgboerderij in de Arkemheense polder aan de rand van de gemeente Nijkerk. Hier bieden wij zorg in de vorm van dagbesteding voor kinderen jongeren en volwassenen. Er is een breed aanbod van activiteiten, zowel gericht op ontspanning als op ontwikkeling van vaardigheden. Voor jeugdigen die nog leerplichtig zijn is er de mogelijkheid om, in samenwerking met een school, onderwijs op de zorgboerderij te ontvangen.
Bij de verschillende activiteiten wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van alle elementen die de zorgboerderij en de omgeving bieden. Te denken valt hierbij aan de beleving van het weidse van de polder, de omgang met- en de zorg voor de dieren, de klussen op het erf en het werken in de moes- en bloementuin.
Watergoorweg 91
3861MA Nijkerk