WelKOM (voorheen DAC) Nijkerk

Wel-KOM is een inloopvoorziening en dagbesteding in Nijkerk. Het is een toegankelijke, algemene laagdrempelige voorziening waarbij geen WMO-indicatie nodig is. Een inloopvoorziening voor alle inwoners van gemeente Nijkerk (Nijkerkerveen en Hoevelaken).

Wel-KOM biedt iedere inwoner
van Nijkerk de gelegenheid om bij ons in huiselijke sfeer een kopje koffie te nuttigen, andere inwoners te ontmoeten en mee te doen aan activiteiten of arbeidsmatig werk. We bieden u in ongedwongen sfeer
aandacht, begrip en zorg. Naast andere inwoners ontmoet u bij ons
vrijwilligers, ervaringsdeskundigen en professionals.

Producten

Wel-KOM Nijkerk: klaverjassen
Wel-KOM Nijkerk: creatieve activiteiten
Wel-KOM Nijkerk: arbeidsmatige dagbesteding (KOM)
Inloop Wel-KOM Nijkerk
Wel-KOM Nijkerk: lunch en diner
Wel-KOM Nijkerk: hardlopen/wandelen
Herstel-training
Voetreflexmassage
Willem-Alexanderplein 2
3862CD Nijkerk
Willem-Alexanderplein 2
3862CD Nijkerk
0332462767 welkomhuisnijkerk@ggzcentraal.nl Welkomhuis Nijkerk Facebookpagina Wel-KOM
Maandag08:45 - 16:00
Dinsdag08:45 - 16:00
Woensdag08:45 - 16:00
Donderdag08:45 - 16:00
Vrijdag08:45 - 12:00
Gelderland (provincie)
Volwassenen
Het initiatief van GGz Centraal en de gemeente Nijkerk is ontstaan uit het idee om een plek te creëren waar alle inwoners terecht kunnen voor ondersteuning. Ondersteuning op persoonlijke ontwikkeling, maatschappelijke en sociale ondersteuning en zinvolle dagbesteding.
Sociale activiteiten
Sportieve activiteiten