Nederlandse Patiënten Vereniging (NPV Nijkerk)

Nederlandse Patiënten Vereniging afdeling Nijkerk

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie waarbij vrijwilligers aan oudere en zieken praktische hulp aan huis, gezelschap of ondersteuning bieden. Ook mantelzorgers kunnen rekenen op ondersteuning door de NPV. Daarbij werkt de NPV nauw samen met de professionele hulp. Door gezelschap en aandacht biedt de NPV een stukje extra zingeving aan het leven. Onze vrijwilligers geven hulp vanuit hun christelijke overtuiging. Zij geven hulp aan iedereen ongeacht zijn of haar levensovertuiging.

Wat wij doen:

- bezoeken van eenzame mensen; - begeleiden bij wandelen; - boodschappen doen; - eten koken of kinderopvang bij kortdurende ziekte van de verzorgende ouder als er geen familie-of burenhulp beschikbaar is; - begeleiden bij bezoek aan de huisarts, het ziekenhuis en dergelijke; - ondersteunen of overnemen van taken van familie van de hulpvrager; - ondersteuning van de verzorging of oppassen bij een zieke, (demente) oudere of iemand met een handicap.

Voor hulpvragen kunt u bellen naar: 06-23292971 Meer informatie kunt u vinden onder contactgegevens.

NPV Landelijk Consultatiepunt: Kosteloos 24/7 advies in spoedeisende of levensbedreigende situaties rond begin en/of einde van
Horseler Pol 2
3863XD Nijkerk