Lions Club Hoevelaken

De activiteiten van Lions Club Hoevelaken zijn tweeledig: Opbrengsten genereren voor de doelen die ondersteuning behoeven en inzet geven aan activiteiten die de sociale cohesie in Hoevelaken bevorderen. De bijeenkomsten zijn in Hotel De Klepperman.
Oosterdorpsstraat 51
3871AB Hoevelaken
Hogebrinkerweg 56
3871KN Hoevelaken
0332530008 hoevelaken@lions.nl Twitter Lions Hoevelaken Facebook Lions Hoevelaken Website Lions Club Hoevelaken
Hoevelaken (plaats)
Vrouwen
Mannen
De leden van een Lionsclub betalen contributie, de hoogte daarvan verschilt per club, maar bedraagt enkele honderden euro's per jaar. Verder zijn er extra kosten voor de gebruikelijke maaltijden op clubavonden, en voor bijzondere bijeenkomsten.