Netwerk Palliatieve Zorg Eemland

Palliatieve zorg is de zorg in de laatste levensfase. Deze zorg wordt ook wel terminale zorg of stervensbegeleiding genoemd, maar is veel breder. In het netwerk palliatieve zorg Eemland werken allerlei organisaties samen om de palliatieve zorg zo goed mogelijk te organiseren. Netwerk Palliatieve Zorg regio Eemland betreft de gemeenten Amersfoort, Baarn, Barneveld (voor ¼), Bunschoten, Eemnes, Leusden, Nijkerk (voor ½), Soest en Woudenberg.
Computerweg 6
3821AB Amersfoort
Computerweg 6
3821AB Amersfoort
0610288650 Marjan.Hoeijmakers@beweging3.nl Netwerk Palliatieve Zorg Eemland

Marjan Hoeijmakers
netwerkcoördinator

Het Netwerk Palliatieve Zorg Eemland is een samenwerkingsverband van zorginstellingen in de regio met als doel de kwaliteit van de zorg rond het levenseinde te verbeteren.
Samenwerkingsverband