Ambulante Hulpverlening Midden Nederland

Ambulante Hulpverlening Midden Nederland ondersteunt mensen met beperkingen of langdurende problemen, zodat ze net als andere burgers mee kunnen doen met de gebruikelijke sociale netwerken (gezin, familie, vrienden, buurt, collega’s, medeleerlingen) en kunnen wonen waar ze zelf graag willen.
Naast deskundige professionele ondersteuning organiseren we ondersteuning vanuit het sociale netwerk. Het is onze ervaring en overtuiging dat mensen met beperkingen en/ of langer durende problemen vooral behoefte hebben aan solidariteit vanuit hun eigen kring en dat resultaten juist dan blijvend zijn als er draagvlak is in de omgeving van de persoon.
De meeste van onze cliënten hebben recht op zorg vanuit de WMO of Wlz, door de overheid geïndiceerde zorg.

Producten

Begeleid zelfstandig wonen Ambulante Hulpverlening Midden Nederland
Ambulante hulpverlening Midden Nederland
Dagbesteding Ambulante Hulpverlening Midden Nederland