Alzheimer Café Nijkerk

Informatie- en contactbijeenkomsten voor mensen met dementie, hun partners, familieleden, mantelzorgers, belangstellenden en verder iedereen die affiniteit heeft met dementie in het algemeen en de ziekte van Alzheimer in het bijzonder.

Tijdens de maandelijkse bijeenkomsten wordt informatie verstrekt en praktische tips gegeven. Bezoekers komen om met elkaar te praten en ervaringen uit te wisselen.

Kijk voor de onderwerpen van komende bijeenkomsten op de website van Alzheimer Nederland, regio Noorstwest- Veluwe.

Elke eerste maandag van de maand, Gebouw Interakt Contour, 19:30- 21:00 uur. Inloop v.a. 19:00 uur.
Oranjelaan 79
3862CX Nijkerk
Oranjelaan 79
3862CX Nijkerk
0332474830 jreker@sigma-nijkerk.nl Alzheimer Café Nijkerk
Aangepast sanitair
Rolstoeltoegankelijk
Rolstoeldoorgankelijk
Parkeervoorziening gehandicapten

Jetty Reker

Contactpersoon

Mantelzorgers, mensen met dementie, familie, belangstellenden.