PCOB Protestant Christelijke Ouderen Bond

PCOB Nijkerk, Nijkerkerveen, Hoevelaken is een actieve afdeling. Zo zijn er bijeenkomsten, inzet voor goede zorg, wonen en mobiliteit, reisjes, een kunst- en muziekkring, Fysio-fit trainingen; en natuurlijk belangenbehartiging in de eigen Gemeente.

De ledenbijeenkomsten worden in Nijkerk gehouden in De Entree (ingang Bibliotheek) Frieswijkstraat 97. En in Hoevelaken in gebouw “De Stoutenborgh”, Sportweg 23.

Producten

Ouderenbond, Senioren, belangenbehartiging
Valkenhof 35
3862LK Nijkerk
Valkenhof 35
3862LK Nijkerk
0332457231 nijkerk@pcob50plus.nl Website PCOB afdeling Nijkerk - Nijkerkerveen - Hoevelaken Site van KBO en PCOB

Dhr. S. van den Bosch

Secretaris PCOB afd. Nijkerk / Hoevelaken / Nijkerkerveen

Belangenbehartiging door onze afdeling vindt o.a. plaats op het gebied van gezondheid, wonen, welzijn, financiën, veiligheid, identiteit en vervoer.
Nijkerkerveen
Hoevelaken (plaats)