Kindercentrum Villa Vrolijk (Prokino Kinderopvang)

Kindercentrum Villa Vrolijk is hét grote kindercentrum van Nijkerk en onderdeel van de landelijke stichting Prokino Kinderopvang. Prokino heeft 3 kinderopvanglocaties in Nijkerk dagopvang aan kinderen van 0-4 jaar op de twee kinderdagverblijven en buitenschoolse opvang aan kinderen van 4-13 op de 3 BSO locaties. Wij zijn door heel Nijkerk te vinden en vangen kinderen op van alle Nijkerk(erveen)se scholen.
Op Villa Vrolijk hebben wij onze Vroegdiagnostiek-groep de Zeester. Bij deze groep worden kinderen van 0 tot 4 jaar spelenderwijs geobserveerd en gevolgd in hun ontwikkeling. Dit om te bepalen óf er iets aan de hand is en wat de kinderen evt. nodig hebben.
Bovendien hebben wij op onze locatie Villa Knots ook opvang voor kinderen die extra zorg nodig hebben: dagopvang+ voor kinderen van 0-5 jaar, BSO+ voor kinderen van 4-13 jaar, maar ook groepen voor kinderen die meer individuele aandacht nodig hebben. Voor meer informatie hierover, kijkt u op onze website (http://www.prokino.nl/nl/web/zorg/gelderland/home)

Producten

Villa Lucky - Peuteropvang
Kinderopvang Villa Vrolijk
Buitenschoolse Opvang Villa Vrolijk
Buitenschoolse Opvang Villa Jolly
Buitenschoolse Opvang Villa Knots
Watergoorweg 44a
3861MA Nijkerk
3860AK Nijkerk Gld
0332460461 villavrolijk@prokino.nl https://www.prokino.nl/nl/web/nijkerk/villa-vrolijk/home
Maandag07:00 - 18:30
Dinsdag07:00 - 18:30
Woensdag07:00 - 18:30
Donderdag07:00 - 18:30
Vrijdag07:00 - 18:30

Klantenservice
+31332460461

Villa Vrolijk biedt opvang aan kinderen in de leeftijd van 0-13 jaar. Villa Vrolijk wil naast de thuisbasis een tweede veilige basis scheppen zodat de kinderen zich kunnen ontwikkelen tot zelfstandige sociale mensen met zelfvertrouwen en verantwoordelijkheidsgevoel, met respect voor zichzelf en voor anderen. Ons motto is: gewoon waar mogelijk, bijzonder waar nodig.
Voor onze tarieven evenals voor een rekenvoorbeeld van de te betalen eigen bijdrage (na aftrek van de te verwachten Kinderopvangtoeslag) verwijzen wij u graag naar onze website www.villavrolijk.nl.
Kinderen 0-13 jaar
Kinderopvanginstelling