Verloskundigen aandelaak

Verloskundigen aan de laak is een Verloskundigenpraktijk regio Hoevelaken, Vathorst & Nijkerk.
Aandelaak heeft 2 spreekuur locaties in Hoevelaken en Vathorst.

Producten

zwangerschapsbegeleiding verloskundigen aandelaak
Borstvoedingscursus Verloskundigen aandelaak
Zwangerschapsbegeleiding Verloskundigen aandelaak
Informatie avond bevalling en kraambed verloskundigen aandelaak
Kinderwens spreekuur verloskundigen aandelaak
spiraalplaatsing en controle verloskundigen aandelaak
versie bij stuitligging verloskundigen aandelaak
Centering pregnancy verloskundigen aandelaak
avondspreekuur verloskundigen aandelaak
echo's verloskundigen aandelaak
Polderhof 2
3861XN Nijkerk
Hogebrinkerweg 15a
3871KM Hoevelaken
0334720981 0621273314 verloskundigen@aandelaak.nl website verloskundigen aan de laak
Rolstoeltoegankelijk
Rolstoeldoorgankelijk
Parkeervoorziening gehandicapten
Deskundige, kleinschalige en persoonlijke zorg!

Deskundig omdat dat iets is wat je van een verloskundigenpraktijk mag verwachten! Omdat we dit belangrijk vinden staan we ingeschreven in het kwaliteitsregister van de KNOV.

Daarnaast zijn we bewust een kleinschalige praktijk. Dit biedt een goede gelegenheid om elkaar te leren kennen en samen te werken tijdens de zwangerschap, bevalling en kraamtijd.

We vinden het belangrijk dat onze zorgverlening persoonlijk is. We streven naar voldoende tijd en aandacht tijdens onze zorg waarbij je je eigen wensen kenbaar kunt maken. Veranderingen of bijzonderheden worden dan snel opgemerkt, wat ten goede komt aan de verloskundige zorg en tevredenheid.

Naast de reguliere controles met echo's bieden wij ook centering pregnancy!
Zwartebroek
Amersfoort (zonder postbus)
Hooglanderveen
Terschuur
Aandelaak kent 4 gedreven verloskundigen. Wij bieden optimale steun en begeleiding gedurende de zwangerschap, de bevalling en in het kraambed. Wij waken over zowel jouw gezondheid als die van de baby. Naast deskundig zijn wij ook kleinschalig en zeer persoonlijk. Dit om jou de beste verloskundige zorg te bieden.
Echoburo
Verloskundige