Medipoint Thuiszorgwinkel

Vanaf 2018 is er geen Medipoint winkel meer in Nijkerk. Producten kunnen online besteld/reserveerd worden. Deze worden thuis afgeleverd en/of opgehaald. De dichtstbijzijnde thuiszorgwinkel van Medipoint is in Barneveld of Harderwijk. Wel is er een uitleenpunt in Nijkerk op de Gildenstraat. Zie hiervoor de website van Medipoint

Bij de de Icare l Medipoint winkels kunt u alles kopen, lenen en/of huren op het gebied van gezondheid, zorg en welzijn. Van rolstoel tot borstkolf, van bedverhoger of sta-op stoel tot hometrainer.

Er is een uitgebreid assortiment voor iedereen: voor mensen met een beperking, voor aanstaande ouders, ouders met hun kindje en voor de actieve mens. Onze deskundige medewerkers staan u met informatie en advies terzijde.
Pastoor Gowthorpestraat 21
3772CA Barneveld
Pastoor Gowthorpestraat 21
3772CA Barneveld