Sustvarius - Ondersteuning & Begeleiding

SustVarius vindt het belangrijk om respectvol en oprecht met jou om te gaan. Eigenwaarde staat hierbij bovenaan. Deze benadering wordt ook gebruikt door SustVarius bij “Op eigen benen” van INVRA. Wij houden rekening met je afkomst, achtergrond, cultuur en geloof.
Gewoon om wie jij bent.
SustVarius geeft jou de ondersteuning en begeleiding die je nodig hebt om jezelf beter te kunnen redden, waardoor jouw eigenwaarde wordt vergroot. Dit is namelijk een van de belangrijkste dingen die je nodig hebt voor een goed leven.

Het maakt niet uit hoe oud je bent om hulp te krijgen van SustVarius.
De zorg die SustVarius jou aanbiedt wordt vergoed via een P.G.B. (persoonsgebonden budget)
Vetkamp 28
3861JP Nijkerk
Vetkamp 28
3861JP Nijkerk
0854012297 aanmelding@sustvarius.nl Website Sustvarius
SustVarius heeft de missie om iedereen met een probleem of beperking te begeleiden en ondersteunen om een zo zelfstandig mogelijk leven te kunnen leiden.
SustVarius biedt verschillende soorten begeleiding aan:
• Woonbegeleiding

• Ouderschap