Evangelische gemeente De Ark

Wij zijn een aansprekende groep gelovigen, zichtbaar in de omgeving, waar wij anderen bereiken met Gods liefde, zodat ook zij Jezus leren kennen en gaan volgen.

Wij zijn sinds 40 jaar een gemeenschap van gewone mensen die geloven dat Jezus de weg heeft vrijgemaakt om de relatie met God te herstellen. God wil een relatie aangaan met een ieder van ons. Dit is goed nieuws! We geloven dat dit goede nieuws voor iedereen bedoeld is en willen dit graag delen.We willen een gemeente zijn die zich laat inspireren door en leeft voor God de Vader, Jezus Christus en de Heilige Geest. Samen willen we ons geloof in Hem en Zijn liefde uitdragen, zowel binnen als buiten de gemeente. Door een open “gezin” te zijn waarin we de ander liefhebben, hopen we dat iedereen zich thuis voelt. Ook als je nog niet (helemaal) bekend bent met De Ark.
Willem-Alexanderplein 14
3862CE Nijkerk