Christelijke Peuterspeelzaal "De Triangel"

Stichting Christelijke Peuterspeelzaal "De Triangel" heeft vijf locaties in Nijkerk en Nijkerkerveen. Locaties zijn: Maranatha school (paasbos), de Hoeksteen (de terrassen), Rehoboth school (centrum), Ichthus (Corlaer)en de Horizon (nijkerkerveen).

Uw kind is (vanaf 2 jaar en 3 maanden) van harte welkom om in een gezellige en leerzame omgeving met leeftijdsgenootjes te spelen. Spelenderwijs krijgt uw kind een zekere mate van zelfstandigheid en zelfvertrouwen en dit vergemakkelijkt de overgang naar de basisschool. Deskundige en enthousiaste leidsters begeleiden de peuters. Komt uw kind ook?
3860BA NIJKERK
0614504708 info@peuterspeelzaaldetriangel.nl Peuterspeelzaal "De Triangel"
Vanuit de Bijbelse opdracht wil de Christelijke Peuterspeelzaal ‘De Triangel’ de kinderen al op jonge leeftijd in contact brengen met Jezus Christus, de opgestane Heiland. Zijn liefde kennen en doorgeven is de basishouding van elke christen.
Jeugd 2-4 jaar
Alle peuterspeelzalen in Nijkerk vallen sinds 1 januari 2014 onder de Wet Kinderopvang. De peuterspeelzalen moeten voldoen aan de eisen van de kinderopvang, zodat ouders die recht hebben op kinderopvangtoeslag dit kunnen aanvragen. Er is een verschil in tarief voor ouders die wel recht hebben op kinderopvangtoeslag en ouders die daar geen recht op hebben.

Vraag na wat de tarieven voor dit jaar zijn
Kinderdagverblijf