Jeugd- & Jongerencentrum Chill-Out Nijkerk

Wat is Chill-Out?

Chill-Out is de naam van het jeugd- en jongerencentrum aan de Watergoorweg 42a in Nijkerk. Het jeugd- en jongerencentrum Chill-Out is op 22 oktober 2008 geopend en is in Nijkerk de plek waar jeugd en jongeren van 10 t/m 18 jaar elkaar kunnen ontmoeten en kunnen deelnemen aan door de beroepskrachten, vrijwilligers en stagiaires van de Stichting Jeugd- en Jongerenwerk Nijkerk georganiseerde activiteiten.

Het jongerencentrum Chill-Out beschikt over veel gezelschapsspelen, zoals tafelvoetbal, tafeltennis, darts en heeft PC’s, playstations en een discomeubel met professionele belichting en geluid, een “Fris Café” en diverse creatieve middelen waaronder een toneelopstelling om een groot aantal activiteiten aan de jeugd en jongeren uit de genoemde leeftijdscategorieën te kunnen aanbieden.

De Stichting Jeugd- en Jongerenwerk is in 1992 in Hoevelaken gestart met haar activiteiten en is -op verzoek van de gemeente- vanaf 2007 ook in Nijkerk actief. De stichting heeft veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van activiteiten voor de jeugd en jongeren. De inzet is erop gericht dat de inrichting van het jongerencentrum aantrekkelijk is en blijft. Daarom houden we de Chill-Out zo gezellig en netjes mogelijk. Dit wordt ook verwacht van de vrijwilligers, stagiaires en bezoekers.

Producten

Inloopmiddag