Kinderkoor "De Jonge Lofstem"

Het kinderkoor bestaat uit een enthousiaste groep van ongeveer 25 kinderen en staat onder leiding van Anne van Wilgenburg uit Hoevelaken. De piano wordt bespeeld door Gerben Bast uit Nijkerkerveen. We oefenen op maandagmiddag van 16.15 tot 17.00 uur in Rehoboth. We willen graag op een leuke en ontspannen manier zingen en muziek maken tot eer van onze God.
Alle kinderen die in groep 1 t/m groep 8 van de basisschool zitten zijn van harte welkom om gezellig mee te komen zingen. Het seizoen is van september en tot april.
Smalle Streek 4
3871BW Hoevelaken
Smalle Streek 4
3871BW Hoevelaken