Het StotterFonds

Het StotterFonds is een samenwerkingsverband van de Nederlandse Stottervereniging Demosthenes en de Nederlandse Vereniging voor Stottertherapie (NVST).
Stationsweg 6B
3862CG Nijkerk
3860AB Nijkerk
0302333336 info@stotteren.nl Nederlandse Federatie Stotteren Nederlandse Federatie Stotteren Facebook
Het StotterFonds stelt zich ten doel de kennis over stotteren te verruimen en de stotterproblematiek in het algemeen te verminderen. Dit wordt gerealiseerd door activiteiten te ondersteunen die de kwaliteit verhogen van preventie van stotteren, diagnostiek en behandeling van stotteren, evaluatie van de resultaten van stottertherapieën en voorlichting over stotteren.
Nederland (Land)