Vereniging voor Mensen met Constitutioneel Eczeem

De Vereniging voor Mensen met Constitutioneel Eczeem (VMCE) is er voor iedereen die met deze huidziekte te maken heeft: kinderen, ouders en volwassenen: je staat er niet alleen voor.
Stationsweg 6b
3862CG Nijkerk
3860AA Nijkerk
0332471044 info@vmce.nl Vereniging voor Mensen met Constitutioneel Eczeem Vereniging voor Mensen met Constitutioneel Eczeem
De VMCE behartigt de belangen van mensen met constitutioneel eczeem, faciliteert lotgenotencontact en geeft voorlichting en informatie over constitutioneel eczeem.
Nederland (Land)
Sommige verzekeringsmaatschappijen vergoeden het lidmaatschap van een patiëntenvereniging. Neemt u hiervoor contact op met uw verzekeraar.