RSI-patiëntenvereniging

De RSI-vereniging is een onafhankelijke vereniging die zich op allerlei fronten inzet voor mensen met RSI.
Stationsweg 6B
3862CG Nijkerk
3860AC Nijkerk
09007745456 postbus@rsi-vereniging.nl RSI-patiëntenvereniging RSI-patiëntenvereniging Facebook
De vereniging geeft voorlichting en informatie over RSI, brengt 'lotgenoten' met elkaar in contact en bevordert onderzoek. Verder voert de vereniging overleg met personen en organisaties die veel met RSI te maken (kunnen) hebben, zoals werkgevers, scholen, universiteiten, onderzoekers en de overheid. Daarnaast wisselen we informatie uit met onderzoekers, artsen, ergonomen en fysiotherapeuten.
Nederland (Land)