Online Debatavond over vrouwen in de politiek

In het kader van Internationale Vrouwendag organiseert de bibliotheek Nijkerk op 8 maart een online debatavond over vrouwen in de politiek.
In maart 2022 zijn de lokale verkiezingen. Als je overweegt de lokale politiek in te gaan, is het goed om dit rond het voorjaar 2021 kenbaar te maken bij de partij die het beste bij jou past.

Op deze avond willen we het hebben over onder andere: waarom zou je de lokale politiek ingaan? Wat brengt het je, maar ook zeker: wat kost het je? Misschien vraag jij je af of het raadswerk iets voor jou is, maar heb je geen beeld wat het precies inhoudt en of het te combineren is met werk en/of met je gezin. Dan is deze bijeenkomst een kans om een realistisch beeld te krijgen van wat het raadswerk inhoudt, wat het je aan tijd gaat kosten, hoeveel flexibiliteit het van je vraagt, maar ook zeker wat het je gaat brengen.

Alle partijen die in Nijkerk zitting hebben in de gemeenteraad zijn vertegenwoordigd. De avond wordt geleid door Janneke van Heugten, bekend van Vaker in de Media.

Datum: maandag 8 maart, aanvangstijd 20.00 uur. Graag van tevoren aanmelden via de website www.bibliotheeknijkerk.nl.

Terug naar de vorige pagina