Troubadour Eward Val

26 Mrt
Bibliotheek Nijkerk, Frieswijkstraat 99, Nijkerk
14.30 uur

Op zondag 26 maart treedt Edward Val Troubadour op tijdens het Zondagmiddagpodium.

Als ‘onze Nijkerkse Troubadour’ is Edward een bekend gezicht in Nijkerk. Hij treedt veel op bij feestjes, bedrijfsuitjes, winkelcentra, recreatieparken, zorginstellingen en gaat op zondag 26 maart de bibliotheek vullen met zijn bekende top 2000 hits. Zijn repertoire bestaat uit hits uit de jaren 50, 60, 70, 80 van Elvis Presley tot André Hazes en van Johnny Cash tot Boudewijn de Groot.

Aanmelden is niet nodig, toegang is gratis!

Dit is tevens het laatste Zondagmiddagpodium van dit winterseizoen. M.i.v. april is de Bibliotheek op zondagmiddag weer gesloten. Vanaf oktober 2023 bent u weer van harte welkom!

Terug naar de vorige pagina