Atelierroute Nijkerk 2022

29 Mei
29 locaties !
11.00 uur - 17.00 uur

Zoals u gewend bent wordt rondom de Hemelvaartsdag de Atelierroute Nijkerk georganiseerd. Dit jaar openen de deuren van een groot aantal ateliers zich voor u op zaterdag 28 en zondag 29 mei. Van 49 deelnemers zijn op 29 adressen hun werken te bewonderen.

De deelnemers verwelkomen u graag om hun kunstwerken te laten zien. Zij vertellen u graag meer over hun passie, hun werkwijze en de totstandkoming van wat u ziet.

Kijk als voorproefje op onze website www.atelierroutenijkerk.nl/deelnemers-2022.
Daar vindt u van de deelnemers meer informatie en foto’s. Op basis hiervan kunt u zich
oriënteren op de deelnemers die u wilt gaan bezoeken. U kunt natuurlijk ook gewoon ergens naar binnen lopen en u laten verrassen.

Een folder is af te halen op diverse adressen of te downloaden www.atelierroutenijkerk.nl

Kom, kijk, ervaar en geniet. Laat u op 28 mei en 29  mei tussen 11.00 en 17.00 uur verrassen door kunst.

Terug naar de vorige pagina